onlineshop1 – Praktičnost
Praktičnost je najvažnija značajka web trgovine. U web trgovinu možete ući 24 h dnevno, svaki dan u tjednu... čak i u pidžami ako poželite. Ne morate čekati u redu, ne trebate tražiti prodavača koji bi vam pomogao. Kupnju možete obaviti u svega par minuta, bez gubljenja vremena na odlazak do dućana ili na gužvu. Uz veliku uštedu vremena, ne treba zaboraviti ni ekološke prednosti web trgovine. Posebna kategorija su web trgovine info-proizvodima, primjerice e-knjigama: odmah nakon uplate možete preuzeti kupljene podatke te na taj način eliminirate bilo kakvu potrošnju materijalnih dobara.

2 – Povoljnije cijene
U web trgovinama često je bolja ponuda i cijene su niže jer proizvodi dolaze do vas direktno od proizvođača, bez uključenih posrednika. Osim toga, brojne web trgovine nude razne popuste i kupone za povoljniju kupnju.

3 – Raznolikost
Ponuda u web trgovinama je fantastična – na istom mjestu možete birati između različitih marki i proizvoda različitih proizvođača. Imate pristup najnovijim svjetskim trendovima, a ne morate trošiti novac na put(ovanje) do izvora ponude. U mogućnosti ste kupovati od trgovaca iz drugog dijela zemlje ili iz druge države pa i kontinenta, bez ograničenja na lokalnu ponudu.

Web trgovine nude daleko veći izbor boja i veličina od uobičajenih, lokalnih trgovina. Vjerojatno vam se već dogodilo da ste potrošili novac i vrijeme na odlazak do neke lokalne trgovine da biste tamo otkrili da je proizvod kojeg trebate rasprodan. Neke web trgovine imaju opciju za rezervaciju proizvoda kojeg trenutno nema na skladištu i jave vam kad proizvod opet postane dostupan. Osim toga, u svakom trenutku imate mogućnost prebaciti svoju pretragu u drugu web trgovinu u kojoj je proizvod dostupan.

4 – Darivanje
Web trgovina omogućuje jednostavno slanje poklona rođacima i prijateljima, bez obzira gdje žive. Udaljenost više nije prepreka za darivanje u prigodama poput rođendana, godišnjice braka, vjenčanja, Valentinovog i sl.

5 – Manji troškovi
U konvencionalnim šoping izlascima često smo skloni potrošiti puno više od potrebnih troškova kupnje - na jelo, put(ovanje), impulzivni šoping i td.

6 – Usporedba cijene
Web trgovine omogućuju istraživanje proizvoda i usporedbu cijena. Osim toga, nude vam mogućnost za razmjenu informacija i mišljenja s drugim kupcima koji već imaju iskustva s odabranim proizvodom ili trgovcem.

7 – Kupovina bez gužve
Postoji li itko tko voli gužvu u šopingu? Tijekom blagdana i raznih posebnih događanja gužva rezultira velikim stresom. Gužve nas prisiljavaju da žurno obavimo kupnju, često s nezadovoljavajućim ishodom, a veliki problem bude i potraga za slobodnim mjestom za parkiranje. U web trgovini kupujete bez gužve.

8 – Kompulzivna kupnja
Vješti trgovaci nas u konvencionalnoj trgovini često uvjere da kupimo proizvode koji nam nisu potrebni, a ponekad pristanemo na kompromisnu kupnju zbog nedostatka traženog proizvoda u trgovini u koju smo otišli. U web trgovini jednostavno izbjegnete takve situacije.

9 – Kupnja starih ili nekorištenih predmeta po niskim cijenama
Web trgovine omogućuju nam kupnju starih ili nekorištenih predmeta / proizvoda po iznimno niskim cijenama. Želite li kupiti antikvitete, nema bolje opcije od web trgovina.

10 – Diskretna kupnja
Neke stvari je bolje napraviti u privatnosti. Web trgovine najbolja su opcija za diskretnu kupnju npr. igračaka za odrasle, seksi donjeg rublja i sl. U web trgovini kupit ćete donje rublje bez neugodnih situacija da netko sa strane gleda i procjenjuje vaš odabir.

header onlineshop

 

Kupnja u web trgovini
Kada kupujete u web trgovini naša preporuka je da provjerite sljedeće:
Poštuje li ta web trgovina vašu privatnost i povjerljivost podataka? Da li su njihova pravila o privatnosti dostupna za čitanje ako ih želite vidjeti?
Koliko dugo su aktivni? Da li su znani po dobrom poslovanju te kako su ocijenjeni od dosadašnjih kupaca?
Ima li web trgovina neki način da ih se kontaktira?
Ukoliko niste zadovoljni kupnjom, ima li web trgovina riješen način povrata?
Uz zadovoljavajuću provjeru navedenih stavki, web šoping može biti vrlo zahvalno iskustvo.



SEO optimizacija web stranica 5 5 1 50 Siniša Pintar SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO optimizacija web stranica SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing 2013 SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEM marketing SEM marketing optimizacija web za pretraživače Adword optimizacija web SEM marketing optimizacija web za pretraživače Adword optimizacija web

SEO marketing web stranica za pretraživače

SEO optimizacija web stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO optimizacija stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

Search Engine Optimization optimizacija web stranica vrlo je važan segment internet marketinga koji optimizira web stranice za pretraživače ili tražilice. Visokim pozicioniranjem Vaših web stranica na tražilicama (kao što su Google.hr, www.hr, Njuskalo, Yahoo, AltaVista, Bing, Excite i Northern Light), s obzirom na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica, SEM marketing povećava posjećenost što rezultira većim brojem poslovnih kontakata te uspješnosti Vaše djelatnosti. Tražilice su najkvalitetniji i najučestaliji izvor ciljane posjećenosti na internetu - istraživanja su pokazala da gotovo 90% svih posjetitelja standardnih web stranica dolazi upravo sa tražilica. Ciljana posjećenost je ključ uspjeha Vaših web stranica. Optimizacija za tražilice dugoročno je rješenje za dobro prirodno pozicioniranje Vaših web stranica na tražilicama. Optimizacija uključuje analizu konkurencije, utvrđivanje ključnih riječi (termina i fraza relevantnih za vašu djelatnost koje se koriste kod pretrage u tražilicama), prilagodbu Vaših stranica s ciljem povećanja dostupnosti i prepoznatljivosti mehanizmima tražilica te povezivanje Vaših stranica s ostalim stranicama u cilju promocije. Loše napravljena optimizacija web stranica najčešće rezultira lošim rezultatima pojedinih projekata te je samim time trošak, a ne investicija za Vaše poslovanje. Ukoliko Vašu stranicu ne mogu pronaći milijuni ljudi koji koriste tražilice, prilagodba nije kvalitetno napravljena. Kvalitetna proilagodba omogućuje da korisnici što lakše pronađu Vaše stranice kada upišu određenu ključnu riječ koja je vezana za Vašu djelatnost. On dovodi kupce ili poslovne partnere te ih kasnije podsjeća ponovno da svrate na Vaše stranice. Zbog činjenice da Google s vremena na vrijeme mijenja parametre po kojima rangira stranice, potrebno je neprekidno pratiti konkurenciju, pratiti statistiku te prilagođavati Vaše stranice. Svaki od navedenih paketa sadrži optimalan broj ključnih riječi koje će na najbolji mogući način opisati djelatnost Vaše tvrtke Koliko je vremena potrebno do rezultata? Proces optimizacije i pozicioniranja za tražilice za optimalne rezultate traje od 3 do 6 mjeseci. Ukoliko je domena nova, potreban je dulji rok; ukoliko je domena starija, rok može biti kraći. Već u prvih par mjeseci vidi se povećana posjeta na Vašim stranicama no potrebno je više mjeseci da bi se postigao maksimalan rezultat. Praćenje statistike posjećenosti je vrlo bitno za kvalitetan . Praćenje statistike i uvid u postignute rezultate nakon navedenih radnji imate priliku vidjeti u svako doba dana, u korisničkom sistemu na našim web stranicama. On-page optimizacija je optimizacija na samoj stranici. Neki od značajnijih elemenata on-page optimizacije su izgled linkova, title tagovi, meta tagovi, pravilno/ciljano korištenje html jezika itd. Off-page optimizacija, između ostalog, uključuje građenje linkova (tzv. backlinkova) prema Vašoj stranici – kako onih plaćenih, tako i besplatnih. Vrlo je važno saznati tko je Vaša konkurencija, koliko stranica ima iste ili slične usluge kao i Vi, te koliko su te stranice kvalitetno optimizirane. Nakon analize potrebna je procjena koliko je zahtjevno nadmašiti ključne riječi koje konkurencija koristi. Nakon detaljne analize konkurencije slijedi početak optimizacije Vaše web stranice. Za kvalitetnu kampanju značajni su brojni čimbenici. kampanja zahtijeva: istraživanje konkurencije i tržišta, istraživanje ključnih riječi, primjenu ključnih riječi na Vašim web stranicama, optimizaciju na stranicama (on-page ), strukturiranje web stranica i internih linkova, kvalitetan link building, praćenje rezultata i njihovo optimiziranje. Pravilno planiranje kampanje, vođenje uredne dokumentacije procesa optimizacije te praćenje rezultata od iznimne su važnosti za uspješnost kampanje.