seo blog 2016 01U 2016. g. SEO i marketing povezani su čvršće nego ikad prije. Za što bolje poslovanje vaši bi SEO i marketing timovi trebali tijesno surađivati, tvrdi AJ Agrawal iz tvrtke Alumnify te navodi najvažnije ovogodišnje smjernice pomoću kojih bi vaša tvrtka mogla biti još uspješnija.

Definirajte svoje ključne riječi

Ovo je jedan od rijetkih starih SEO čimbenika koji će nastaviti funkcionirati. Ključne riječi možda su izgubile na značaju jer je Google promijenio pravila, ali one su i dalje sastavni dio vaše strategije. Ne trebate ih više masovno ubacivati, ali svakako ih koristite. Neka se istraživanje ključnih riječi i odluka u kojoj mjeri ćete ih koristiti temelje na tome koliko jaku konkurenciju imate i koliko povećanje posjeta očekujete.

Mobitel, mobitel, mobitel

To vrijedi i za SEO i za marketing. Po prvi put rezultati istraživanja pokazuju da su mobilne pretrage nadmašile desktop pretraživanja. Google je već implementirao Mobilegeddon tako da ćete u ovom trenutku morati poduzeti sljedeća dva koraka.

Prvo, vaše web stranice moraju biti prilagođene mobilnim uređajima (ako već nisu). Na sreću, većina novih tema to ima ugrađeno tako da s tim ne bi trebalo biti problema.

Drugo, trebate komunicirati s mobilnim korisnicima. To znači da trebate skratiti svoje sadržaje pa zbog toga zaboravite opširne stranice.

Dominacija fotografija i videa

Čini se da je ljudska pozornost iz godine u godinu sve slabija. Pisani sadržaj u marketingu postaje gotovo nedopustiv, iako je i dalje važan SEO čimbenik. Foto i video sadržaji dominiraju i u SEO i u marketingu.

Za marketinške svrhe, fotografije i video ciljaju ponajprije korisnike mobilnih uređaja. To ima smisla jer kad je netko u pokretu, nema vremena za probijanje kroz tisuću riječi sadržaja. Mobilnim korisnicima video sadržaj može pružiti sve potrebne informacije. Preusmjerite zato više vremena i energije u stvaranje kvalitetnih foto i video sadržaja.

Usredotočite se na društvene mreže

Praktički je nemoguće izravno ciljati SEO - Google više ne želi da to radite. Umjesto toga, želi da su tvrtke usredotočene na svoje stvarne korisnike. To znači da je značaj društvenih mreža porastao. Društvene mreže su odraz prave popularnosti, tako da će ono što je popularno na društvenim mrežama postati popularno i u Google-ovim rezultatima pretrage.

Društvene mreže trebaju postati sastavni dio vaših SEO i marketinških kampanja. Veći angažman na društvenim mrežama je vrlo važan tako za SEO kao i za osnovni marketing.

SEO + marketing analiza

Glede na to da su SEO i marketing tako združeni jedno s drugim, podaci koje ste dobili od marketinga bit će relevantni i za vaš SEO, i obrnuto. Koristite podatke iz oba izvora kako biste definirali strategiju za sljedećih pola godine.

Ispričajte priču

Ove smjernice trebale bi ukazati na važnost aktivnih korisnika. Trebate ispričati priču. Vaš brend mora imati priču koja će privući kupce - pobrinite se da ju ima u svakom trenutku. Ako se korisnici uključe u priču vašeg brenda, vaš će SEO ojačati.

Budite spremni platiti

Mnoge platforme daju prednost plaćenim oglašivačima. To vrijedi tako za Google kao i za Facebook. Za bolje rezultate budite spremni platiti oglašavanje. Padom organskog dosega na društvenim mrežama, to bi uskoro mogao ostati jedini način za dosezanje značajnijih rezultata.

Za one s manje iskustva: plaćeno oglašavanje podsjeća na učenje potpuno novog jezika pa stoga počnite s manjim svotama.

Tijek vremena

Ovako napisano, SEO i marketing možda zvuče kao nešto nevjerojatno jednostavno. Da ne bude zabune, nema ništa jednostavno u marketingu vašeg brenda, bilo na Google-u ili direktno kupcima. To zahtijeva puno vremena i napora. Postignete li uspjeh u šest mjeseci, to se smatra izuzetno brzim pomakom.

Potrebno je iskoračiti iz svog uobičajenog načina rada i testirati opcije. A/B split testiranje je ključno za vaše uspješnije poslovanje. Probajte nove stvari i tako doznajte što funkcionira, a što ne. Ono što funkcionira za jednu tvrtku neće nužno funkcionirati za vas.

Poruka koju treba prenijeti u 2016. g. ista je ona koju je trebalo prenijeti tijekom bilo koje druge godine. Naporan rad i stalno testiranje će dugoročno isplatiti.

(Izvor)



SEO optimizacija web stranica 5 5 1 50 Siniša Pintar SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO optimizacija web stranica SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing 2013 SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEM marketing SEM marketing optimizacija web za pretraživače Adword optimizacija web SEM marketing optimizacija web za pretraživače Adword optimizacija web

SEO marketing web stranica za pretraživače

SEO optimizacija web stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO optimizacija stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

Search Engine Optimization optimizacija web stranica vrlo je važan segment internet marketinga koji optimizira web stranice za pretraživače ili tražilice. Visokim pozicioniranjem Vaših web stranica na tražilicama (kao što su Google.hr, www.hr, Njuskalo, Yahoo, AltaVista, Bing, Excite i Northern Light), s obzirom na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica, SEM marketing povećava posjećenost što rezultira većim brojem poslovnih kontakata te uspješnosti Vaše djelatnosti. Tražilice su najkvalitetniji i najučestaliji izvor ciljane posjećenosti na internetu - istraživanja su pokazala da gotovo 90% svih posjetitelja standardnih web stranica dolazi upravo sa tražilica. Ciljana posjećenost je ključ uspjeha Vaših web stranica. Optimizacija za tražilice dugoročno je rješenje za dobro prirodno pozicioniranje Vaših web stranica na tražilicama. Optimizacija uključuje analizu konkurencije, utvrđivanje ključnih riječi (termina i fraza relevantnih za vašu djelatnost koje se koriste kod pretrage u tražilicama), prilagodbu Vaših stranica s ciljem povećanja dostupnosti i prepoznatljivosti mehanizmima tražilica te povezivanje Vaših stranica s ostalim stranicama u cilju promocije. Loše napravljena optimizacija web stranica najčešće rezultira lošim rezultatima pojedinih projekata te je samim time trošak, a ne investicija za Vaše poslovanje. Ukoliko Vašu stranicu ne mogu pronaći milijuni ljudi koji koriste tražilice, prilagodba nije kvalitetno napravljena. Kvalitetna proilagodba omogućuje da korisnici što lakše pronađu Vaše stranice kada upišu određenu ključnu riječ koja je vezana za Vašu djelatnost. On dovodi kupce ili poslovne partnere te ih kasnije podsjeća ponovno da svrate na Vaše stranice. Zbog činjenice da Google s vremena na vrijeme mijenja parametre po kojima rangira stranice, potrebno je neprekidno pratiti konkurenciju, pratiti statistiku te prilagođavati Vaše stranice. Svaki od navedenih paketa sadrži optimalan broj ključnih riječi koje će na najbolji mogući način opisati djelatnost Vaše tvrtke Koliko je vremena potrebno do rezultata? Proces optimizacije i pozicioniranja za tražilice za optimalne rezultate traje od 3 do 6 mjeseci. Ukoliko je domena nova, potreban je dulji rok; ukoliko je domena starija, rok može biti kraći. Već u prvih par mjeseci vidi se povećana posjeta na Vašim stranicama no potrebno je više mjeseci da bi se postigao maksimalan rezultat. Praćenje statistike posjećenosti je vrlo bitno za kvalitetan . Praćenje statistike i uvid u postignute rezultate nakon navedenih radnji imate priliku vidjeti u svako doba dana, u korisničkom sistemu na našim web stranicama. On-page optimizacija je optimizacija na samoj stranici. Neki od značajnijih elemenata on-page optimizacije su izgled linkova, title tagovi, meta tagovi, pravilno/ciljano korištenje html jezika itd. Off-page optimizacija, između ostalog, uključuje građenje linkova (tzv. backlinkova) prema Vašoj stranici – kako onih plaćenih, tako i besplatnih. Vrlo je važno saznati tko je Vaša konkurencija, koliko stranica ima iste ili slične usluge kao i Vi, te koliko su te stranice kvalitetno optimizirane. Nakon analize potrebna je procjena koliko je zahtjevno nadmašiti ključne riječi koje konkurencija koristi. Nakon detaljne analize konkurencije slijedi početak optimizacije Vaše web stranice. Za kvalitetnu kampanju značajni su brojni čimbenici. kampanja zahtijeva: istraživanje konkurencije i tržišta, istraživanje ključnih riječi, primjenu ključnih riječi na Vašim web stranicama, optimizaciju na stranicama (on-page ), strukturiranje web stranica i internih linkova, kvalitetan link building, praćenje rezultata i njihovo optimiziranje. Pravilno planiranje kampanje, vođenje uredne dokumentacije procesa optimizacije te praćenje rezultata od iznimne su važnosti za uspješnost kampanje.