Internet marketing je izrazito koristan ako web stranice nisu optimizirane ili je zbog visoke koncentracije konkurencije na ciljanim ključnim riječima teško postići visoki rang na rezultatima pretraživanja.

Najveća prednost ovog oblika oglašavanja je ta da možete precizno odrediti željene ciljne skupine što uvelike snizuje cijenu internet oglašavanja.

 

SEM marketing
SEM marketing
SEO optimizacija web stranica
SEM marketing
SEO optimizacija web stranica
SEO optimizacija web stranica
SEO optimizacija web stranica
SEO optimizacija web stranica
SEO optimizacija web stranica
SEO optimizacija web stranica
SEO optimizacija web stranica
SEO optimizacija web stranica

 

Analiza tržišta i konkurencije nudi nam odgovore na neka pitanja:

  • Gdje su i što rade moji kupci na Internetu?
  • Kako posložiti najbolju kombinaciju oglašivačkih mreža na Internetu?
  • Google AdWords – kako uz minimalni budžet postići najveći broj posjeta?
  • Na koji način se oglašavati na društvenim mrežama?
  • Kako i uz pomoć kojih alata voditi učinkovite newsletter kampanje?
  • Google AdSense – kako zarađivati putem ove popularne mreže?
  • Kako koristiti društvene mreže poput Facebooka, Twittera, YouTube-a i sl. za postizanje marketinških ciljeva?
  • Kako kreirati sadržaj na koji će korisnici reagirati, pratiti ga i dijeliti dalje?
  • Kako ostvariti interakciju s korisnicima (i mjerljive rezultate), a ne samo prisutnost na društvenim mrežama?

 



SEO optimizacija web stranica 5 5 1 50 Siniša Pintar SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO optimizacija web stranica SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing 2013 SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEM marketing SEM marketing Internet marketing Internet marketing Internet marketing optimizacija web SEM marketing optimizacija web za pretraživače Adword optimizacija web

internet marketing

internet marketing

internet marketing stranica za pretraživače

internet marketing stranica za pretraživače

Internet marekting stranica za pretraživače

Internet marketing stranica za pretraživače

Internet optimizacije stranica za pretraživače

Internet marekting stranica za pretraživače

Internet marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacije stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacije stranica za pretraživače

SEM optimizacije stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacije stranica za pretraživače

SEM optimizacije stranica za pretraživače Internet marketing sem seo Google Adwords Internet optimizacija optimizacije analiza Proces izrade internet optimizacije Rokovi izrade SEO optimizacije SEO održavanje Referentna lista Paketi i cijene Upit za ponudu Search Engine Optimization optimizacija web stranica vrlo je važan segment internet marketinga koji optimizira web stranice za pretraživače ili tražilice. Visokim pozicioniranjem Vaših web stranica na tražilicama (kao što su Google.hr, www.hr, Njuskalo, Yahoo, AltaVista, Bing, Excite i Northern Light), s obzirom na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica, SEM marketing povećava posjećenost što rezultira većim brojem poslovnih kontakata te uspješnosti Vaše djelatnosti. Tražilice su najkvalitetniji i najučestaliji izvor ciljane posjećenosti na internetu - istraživanja su pokazala da gotovo 90% svih posjetitelja standardnih web stranica dolazi upravo sa tražilica. Ciljana posjećenost je ključ uspjeha Vaših web stranica. Optimizacija za tražilice dugoročno je rješenje za dobro prirodno pozicioniranje Vaših web stranica na tražilicama.Optimizacija uključuje analizu konkurencije, utvrđivanje ključnih riječi (termina i fraza relevantnih za vašu djelatnost koje se koriste kod pretrage u tražilicama), prilagodbu Vaših stranica s ciljem povećanja dostupnosti i prepoznatljivosti mehanizmima tražilica te povezivanje Vaših stranica s ostalim stranicama u cilju promocije. Loše napravljena optimizacija web stranica najčešće rezultira lošim rezultatima pojedinih projekata te je samim time trošak, a ne investicija za Vaše poslovanje. Ukoliko Vašu stranicu ne mogu pronaći milijuni ljudi koji koriste tražilice, prilagodba nije kvalitetno napravljena. Kvalitetna proilagodba omogućuje da korisnici što lakše pronađu Vaše stranice kada upišu određenu ključnu riječ koja je vezana za Vašu djelatnost. On dovodi kupce ili poslovne partnere te ih kasnije podsjeća ponovno da svrate na Vaše stranice. Zbog činjenice da Google s vremena na vrijeme mijenja parametre po kojima rangira stranice, potrebno je neprekidno pratiti konkurenciju, pratiti statistiku te prilagođavati Vaše stranice. Svaki od navedenih paketa sadrži optimalan broj ključnih riječi koje će na najbolji mogući način opisati djelatnost Vaše tvrtke Koliko je vremena potrebno do rezultata? Proces optimizacije i pozicioniranja za tražilice za optimalne rezultate traje od 3 do 6 mjeseci. Ukoliko je domena nova, potreban je dulji rok; ukoliko je domena starija, rok može biti kraći. Već u prvih par mjeseci vidi se povećana posjeta na Vašim stranicama no potrebno je više mjeseci da bi se postigao maksimalan rezultat. Praćenje statistike posjećenosti je vrlo bitno za kvalitetan . Praćenje statistike i uvid u postignute rezultate nakon navedenih radnji imate priliku vidjeti u svako doba dana, u korisničkom sistemu na našim web stranicama. On-page optimizacija je optimizacija na samoj stranici. Neki od značajnijih elemenata on-page optimizacije su izgled linkova, title tagovi, meta tagovi, pravilno/ciljano korištenje html jezika itd. Off-page optimizacija, između ostalog, uključuje građenje linkova (tzv. backlinkova) prema Vašoj stranici – kako onih plaćenih, tako i besplatnih. Vrlo je važno saznati tko je Vaša konkurencija, koliko stranica ima iste ili slične usluge kao i Vi, te koliko su te stranice kvalitetno optimizirane. Nakon analize potrebna je> procjena koliko je zahtjevno nadmašiti ključne riječi koje konkurencija koristi. Nakon detaljne analize konkurencije slijedi početak optimizacije Vaše web stranice. Za kvalitetnu kampanju značajni su brojni čimbenici. kampanja zahtijeva: istraživanje konkurencije i tržišta, istraživanje ključnih riječi, primjenu ključnih riječi na Vašim web stranicama, optimizaciju na stranicama (on-page ), strukturiranje web stranica i internih linkova, kvalitetan link building, praćenje rezultata i njihovo optimiziranje. Pravilno planiranje kampanje, vođenje uredne dokumentacije procesa optimizacije te praćenje rezultata od iznimne su važnosti za uspješnost kampanje.