seo blog 01

James A. Martin je na smallbusinesscomputing portalu objedinio savjete stručnjaka za SEO malih tvrtki u 2015. godini. Prenosimo najzanimljivije ...

Offline i online marketing su jednako važni
Offline marketing će neminovno dovesti do toga da korisnici potraže brand online, što ulijeva neku vrstu povjerenja iz Google-a. Preporuka za male tvrtke je dobiti što više recenzija na svom Google poslovnom profilu. Google koristi ove podatke, a to može biti važan čimbenik u povjerenju pretraživača u brand. Plus, nikada nije naodmet da vaš brand ima iskrene recenzije kada korisnik pretražuje vašu tvrtku – naravno, pod uvjetom da su pozitivne.

Ne očekujte brze rezultate
SEO nije instant strategija, a ljudi u potrazi za brzim, jeftinim pobjedama su oni koji imaju najmanje dosljednosti u svojoj strategiji. Svaki put kada promijenite smjer u svom SEO, stvara se uzorak koji Google vidi, a isticanje nije nešto što želite s Google-om koji stalno promatra.

Optimizacija za lokalno pretraživanje
Upotrijebite ključne riječi temeljene na lokaciji i pobrinite se da lokalni imenici navode precizno i dosljedno sve vaše poslovne informacije. Osim toga, surađujte s lokalnim informativnim portalima i tvrtkama sa srodnim djelatnostima s ciljem izgradnje linkova na vaše stranice.

Uskladite svoje poslovne podatke na svim stranicama
To uključuje naziv tvrtke, adresu, telefonski broj, e-mail kontakt, kontakt informacije vlasnika, opis djelatnosti, URL početne stranice i logotip. To će vam omogućiti regionalno rangiranje, ali i prikaz na mapama na stranicama s rezultatima pretraživanja.

Napravite video koji se odnosi na vašu djelatnost ili regiju
Ne samo da će video omogućiti bolji prikaz od tekstualnog opisa nego može povećati vrijeme boravka na vašim stranicama (neka video traje barem tri minute). Upotrijebite dobar naslov, opis i linkove u opisu videa.

Održavajte stranice
Google je sklon nagraditi web stranice koje sadrže redovito ažurirane nove sadržaje, stoga je poželjno da je sustav za upravljanje sadržajem jednostavan za korištenje.

Ponudite izvrsno korisničko iskustvo
Brzina stranica, njihova sigurnost, jasni pozivi na akciju (CTA) i struktura stranica postat će ove godine još značajniji SEO čimbenici. Stranice koje nude kvalitetnije korisničko iskustvo i jednostavne su za navigaciju odnosit će prevagu u odnosu na stranice koje imaju samo dobro složene dolazne likove (backlinks).

Nemojte stati u svojim SEO nastojanjima
SEO nije jednokratna stvar - to je proces koji nikad ne prestaje. U trenutku kada prestanete poboljšavati svoje stranice i njihov položaj u tražilicama, zaostajete. Takav zaostatak je iznimno je teško nadoknaditi i to nije nešto što se može popraviti s par izmjena u kodovima. Male tvrtke koje ozbiljno pristupaju SEO i položaju svojih stranica u tražilicama trebaju shvatiti da je to dugoročno ulaganje.



SEO optimizacija web stranica 5 5 1 50 Siniša Pintar SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO optimizacija web stranica SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing 2013 SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEO marketing SEO optimizacija web stranica za pretraživače SEM marketing SEM marketing optimizacija web za pretraživače Adword optimizacija web SEM marketing optimizacija web za pretraživače Adword optimizacija web

SEO marketing web stranica za pretraživače

SEO optimizacija web stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEO marketing stranica za pretraživače

SEO optimizacija stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEO marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

SEM marekting stranica za pretraživače

SEM optimizacija stranica za pretraživače

Search Engine Optimization optimizacija web stranica vrlo je važan segment internet marketinga koji optimizira web stranice za pretraživače ili tražilice. Visokim pozicioniranjem Vaših web stranica na tražilicama (kao što su Google.hr, www.hr, Njuskalo, Yahoo, AltaVista, Bing, Excite i Northern Light), s obzirom na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica, SEM marketing povećava posjećenost što rezultira većim brojem poslovnih kontakata te uspješnosti Vaše djelatnosti. Tražilice su najkvalitetniji i najučestaliji izvor ciljane posjećenosti na internetu - istraživanja su pokazala da gotovo 90% svih posjetitelja standardnih web stranica dolazi upravo sa tražilica. Ciljana posjećenost je ključ uspjeha Vaših web stranica. Optimizacija za tražilice dugoročno je rješenje za dobro prirodno pozicioniranje Vaših web stranica na tražilicama. Optimizacija uključuje analizu konkurencije, utvrđivanje ključnih riječi (termina i fraza relevantnih za vašu djelatnost koje se koriste kod pretrage u tražilicama), prilagodbu Vaših stranica s ciljem povećanja dostupnosti i prepoznatljivosti mehanizmima tražilica te povezivanje Vaših stranica s ostalim stranicama u cilju promocije. Loše napravljena optimizacija web stranica najčešće rezultira lošim rezultatima pojedinih projekata te je samim time trošak, a ne investicija za Vaše poslovanje. Ukoliko Vašu stranicu ne mogu pronaći milijuni ljudi koji koriste tražilice, prilagodba nije kvalitetno napravljena. Kvalitetna proilagodba omogućuje da korisnici što lakše pronađu Vaše stranice kada upišu određenu ključnu riječ koja je vezana za Vašu djelatnost. On dovodi kupce ili poslovne partnere te ih kasnije podsjeća ponovno da svrate na Vaše stranice. Zbog činjenice da Google s vremena na vrijeme mijenja parametre po kojima rangira stranice, potrebno je neprekidno pratiti konkurenciju, pratiti statistiku te prilagođavati Vaše stranice. Svaki od navedenih paketa sadrži optimalan broj ključnih riječi koje će na najbolji mogući način opisati djelatnost Vaše tvrtke Koliko je vremena potrebno do rezultata? Proces optimizacije i pozicioniranja za tražilice za optimalne rezultate traje od 3 do 6 mjeseci. Ukoliko je domena nova, potreban je dulji rok; ukoliko je domena starija, rok može biti kraći. Već u prvih par mjeseci vidi se povećana posjeta na Vašim stranicama no potrebno je više mjeseci da bi se postigao maksimalan rezultat. Praćenje statistike posjećenosti je vrlo bitno za kvalitetan . Praćenje statistike i uvid u postignute rezultate nakon navedenih radnji imate priliku vidjeti u svako doba dana, u korisničkom sistemu na našim web stranicama. On-page optimizacija je optimizacija na samoj stranici. Neki od značajnijih elemenata on-page optimizacije su izgled linkova, title tagovi, meta tagovi, pravilno/ciljano korištenje html jezika itd. Off-page optimizacija, između ostalog, uključuje građenje linkova (tzv. backlinkova) prema Vašoj stranici – kako onih plaćenih, tako i besplatnih. Vrlo je važno saznati tko je Vaša konkurencija, koliko stranica ima iste ili slične usluge kao i Vi, te koliko su te stranice kvalitetno optimizirane. Nakon analize potrebna je procjena koliko je zahtjevno nadmašiti ključne riječi koje konkurencija koristi. Nakon detaljne analize konkurencije slijedi početak optimizacije Vaše web stranice. Za kvalitetnu kampanju značajni su brojni čimbenici. kampanja zahtijeva: istraživanje konkurencije i tržišta, istraživanje ključnih riječi, primjenu ključnih riječi na Vašim web stranicama, optimizaciju na stranicama (on-page ), strukturiranje web stranica i internih linkova, kvalitetan link building, praćenje rezultata i njihovo optimiziranje. Pravilno planiranje kampanje, vođenje uredne dokumentacije procesa optimizacije te praćenje rezultata od iznimne su važnosti za uspješnost kampanje.